follow

31 Mei 2014

OVERDOSE !!

assalamualaikum :3
and hai, hello, holla holla locca

puk pap buk bak dum dam

waaaaa, aku skarg tengah mengisi cuti aku dengan perkara perkara yg berfaedah :3 *ya ka?
biasa la, aku ni ibarat budak yg mengabiskan beras kat umah ja.
x keja pown, mak kata x payah. T.T

okey okey.
aku skarg tengah ada masalah besar nie.
aku nie skrg dah macam overdose dengan online shopping.
OMG!!!!

apa nak jadi la ngan aku nie?
dah la x keja, pastu asyik abiskan duit ja.
adoi, masalah sungguh la budak mcm aku nie.
hehehehehe

sapa sapa tolong la bagi nasihat kat aku skit.
dah teruk dah nie. *sebenarnya x da la teruk sngat pown.sja ja nak drama queen.

sekian dri saya yang asyik merapu ja nie.

P/s: nie side effect utk budak yg x da kerja mcm aku T.T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan